2013. május 26., vasárnap

Don Boscóval 10 napon keresztül


Don Boscoval 10 napon keresztül…

Hatalmas megtiszteltetés számomra, hogy 10 egész napot a fiatalok atyjával Don Boscóval tölthettem. Millió élmény, tapasztalat, mosoly kísérte végig az útját. Az a rengeteg ima, fohász amit az emberek hozzá intéztek remél meghallgatásra találnak. Szombathelytől Kazincbarcikáig több száz ember járult Don Bosco elé, ezeket az embereket látva bennem is megindult egy fejlődés. Kiskorom óta járok hittanra, szentmisére, de eddig nem tapasztaltam semmi extrát, azonban az elmúlt 10 nap alatt Don Boscótól megtanultam, hogy ha magam adom, akkor találom meg magamban Jézus Krisztust.
Minden helyszínen kaptunk Don Boscótól/ból valami újat, minden helyszínen másképp „mosolygott”, minden helyen másnak láthattuk.
Szombathelyhez köthető az egyik legkedvesebb élményem, mikor Bősze atya tiszteletét tette Don Boscónál, az atya természetessége, amivel megsimogatta a „főnököt” és megpuszilta az üveget a szívemig hatolt, olyan látványt nyújtott, mintha két legjobb barát búcsúzna el egymástól. Ugyanitt történt meg, hogy késő este Don Bosco a fiatalok barátjaként mutatkozott meg, nagyon későre járt, de ez nem zavarta az ottani animátorokat, fiatalokat, letérdeltek Don Bosco körül és imádkoztak hozzá órákon keresztül. Szerintem egy fiatal egy ilyen eseményen töltődhet fel lelkileg és erőt meríthet Don Bosco jelenlétéből. Minden helyszínen volt valami különleges a mester körül.

Nagyon gyorsan eltelt ez a 10 nap, nagyon sok helyszínen jártunk, mindenhol megismertünk új fiatalok, időseket egyaránt s jó volt érezni,hogy van bennünk valami közös és ez nem más, mint Don Bosco, ha ő nem lett volna nem lennének ilyen fantasztikus szalézi atyák, nővérek, animátorok és rengeteg Don Bosco tisztelő. Mert amit ezek az emberek tesznek megváltoztatja a világot a jó irányba. Jó volt látni, hogy az egyes helyeken milyen izgatottsággal várják Don Boscót. Sokan elmondták, hogy milyen irigyek ránk „staff” tagokra,hogy kísérhetjük Őt,igazuk is van, mert ez tényleg irigylésre méltó. Számomra hatalmas kegyelem és megtiszteltetés, hogy vele lehettem. Sok munkával, fáradozással telt napok, de megérte,mert rengeteg erőt merítettem Don Boscoból és tudom hogy mellette a helyem, mint szalézi animátor és hirdetnem kell őt mindenfelé.
A búcsú nagyon nehéz volt, de tudom, hogy Don Bosco mindig velem van, ki kell tartanom mellette, mert ő soha nem hagyna cserben, hiszen ő a LEGJOBB BARÁTOM!
Jó lenne, ha itt maradna közöttünk, de Don Boscónak tovább kell mennie, hogy máshol is megismerjék az emberek.

Itt szeretnék köszönetet mondani azért, hogy ezt az utat én is megtehettem, életem egyik legszebb élménye volt, és ahogy az elején is írtam hatalmas megtiszteltetés!
Köszönöm a szalézi atyáknak, segítőknek, fiataloknak, hogy együtt járhattuk végig Don Boscóval Magyarországot!

VIVA DON BOSCO!!!! J

Nincsenek megjegyzések: